Gala Avanpremiere 2010 (review)

Pe 18 noiembrie, Bucurestiul a gazduit unul dintre cele mai importante evenimente fashion & lifestyle al anului, Gala Avanpremiere. 10 designeri romani, printre care si debutanti, si-au prezentat colectiile SS2011 in cadrul unei prezentari ce a avut loc la Muzeul National de Arta Contemporana.

Au defilat Agnes Toma, Anca Ciataras, Christhelen B, Iris Serban, Bianca Popp, Silvia Serban si Alexandru Nimurad, A & S Negulescu, Norina Stoica, Rhea Costa si Radu Vitalaru. Mai pe larg, despre eveniment, intr-o nota mai personala, va voi povesti mai jos cum au stat lucrurile:

Plusuri:
– gazduirea unui eveniment ca AVANPREMIERE la MNAC si The Ark, o initiativa laudabila in contextul in care vizualul si manifestele cultural-artistice se integreaza tot mai mult in zona de independent fashion
– alegerea unor designeri din noua generatie
– includerea de proiectii video cu mapping incorporat de mari dimensiuni in cadrul show-ului (o premiera romaneasca).
– vernisarea unei expozitii de fotografie de life-style si moda in cadrul evenimentului, care a reunit lucrarile celor mai in voga fotografi ai momentului: Radu Chindris, Alex Conu, Oltin Dogaru, Cosmin Gogu, Mitichi, Ciprian Strugariu, care au expus alaturi de studentii de la Universitatea de Arta din Cluj, Sectia Foto Video, indrumati de Prof. Eugen Moritz.

Minusuri:

– insuficienta preocupare a organizatorilor pentru confortul celor prezenti (fara aer conditionat, sala a devenit dupa foarte putin timp un loc irespirabil iar apa sau oricare alte racoritoare ar fi fost binevenite in acest caz. Zic si eu..)
– nu pretind ca am cunostinte extrem de largi in ceea ce priveste moda la nivel planetar sau autohton. Mai mult decat atat, apreciez intotdeauna creativitatea bine dozata si capacitatea de reprezentare a creativului, iar la nivel conceptual este loc de desfasurare cat vezi cu ochii. Dar nu in Romania. Aplicarea, la noi, a oricaror concepte (traduse in colectii) in care fantezia taie considerabil din practicitate, fara a transmite un mesaj sau o poveste, are mari sanse sa cada in penibil. In primul rand, nu cred ca trebuie sa ai un ochi extraordinar de critic sau sa fii doctor in moda ca sa aplici eticheta de “imi place/nu-mi place, ma inspira/nu ma inspira, e util/nu e util”. De acord, daca scopul tau nu este sa vinzi ci sa derogi de la caile comertului si sa faci couture, nu am nicio problema sa scoti niste minunatii turbate pe podium si sa spui “asta e colectia mea. N-am vrut sa spun nimic, intelegeti voi”. Dar aici nu se pune problema.

Radu Vitalaru

Colectia se intituleaza “Fish-a-men”. Adica Fishermen. Daca gresesc, rog sa fiu corectata. Dar, in baza acestui demers, am sa spun de ce nu mi-a placut.

(asta a fost cea mai ok)

Imbraci niste baieti intr-o suita de blazere super size (dar care cad pe ei precum cuşma lui bunicu’), stropite multicolor cu vopsea, le infasori niste fulare, pui pe ei niste bermude sau niste pantaloni din acelasi regn de dimensiuni cu blazerul si spui AM FACUT ARTA. Nu, ai facut o scamatorie, pe care ar putea foarte bine s-o imbrace artistii de circ (caci daca mai adaugi peruci si un make-up sugestiv, aia e), care nu are nici in clin, nici in maneca cu excentricitatea sau stilul, si care, honestly, deranjeaza ochiul. Iar daca la primele 3-4 tinute am zis “…OK”, patura pe cap (ce amintea de Anul Nou si Capra la colindat), sau plasticul infasurat in jurul umerilor au fost bomboana de pe coliva. De aici, poate ca am inteles gresit titlul si subiectul. Still, daca erau Fishermen, n-ar fi trebuit sa regasim, la un minim, niste navoade, niste plasa, niste lucruri din astea, simple, pe care si muritorii de rand sa le gaseasca fara cusur si abordabile? Hey, but that’s just my opinion.

Iris Serban

Iris acopera de cativa ani fata modelelor cu textil/nylon si le trimite pe podium mascate, in tinute complementare cu “aranjamentul” facial. La fel face si Junya Watanabe, tot de cativa ani, si tot intr-un context similar.


photo: coolechicstylefashion.blogspot.com


 

 

 

 

 

 

 

Maybe I’m just wrong, dar, parca de data asta, asemanarea a fost mai mult decat sesizabila. No kidding?

iris serban avanpremiere

Agnes Toma

Finisaje foarte slabe pentru aceasta rochie din care se vedeau iesind, la propriu, aţele:

Ce-am avut rau de spus, am spus. In Romania, nu avem inca nici resursele fizice sau creative necesare pentru a sustine un show de moda de nivel superior. In acest sens, s-a scris foarte mult despre fiasco-urile Fashion Week, prezenta in atatea orase incat isi pierde cu totul din concentrare si semnificatie.

In ceea ce priveste creativitatea, inspiratia, conceptul si rezultatele muncii conceretizate in colectii,  suntem inca departe (cu mici exceptii) de podiumul international. Din pacate, despre asta spune foarte multe mediul academic  romanesc din zona de arta si design, cu “beneficiul” de a canoniza si diformiza (aproape) orice bune intentii creative.

Mai jos, colectiile:

1.      Bianca Popp – „The Unbearable Lightness of Black”, Incaltaminte – HUNTER Londra

2.      Anca Ciataras – „Wonderful Life”,  Incaltaminte – Musette

3.      Rhea Costa

4.      Norina Stoica – „Atemporal 79”,  Incaltaminte – Musette

5.      A&S Negulescu – „Wicked”,  Incaltaminte – Musette

6.      Radu Vitalaru – „ Fish-a-men”

7.      Silvia Serban & Alexandru Nimurad – „by coincidance”

8.      Cristhelen B – „Alb”

9.      Iris Serban – „Human Condition”, Accesorii – Maria Filipescu / Materiale – Mystic Textiles / Incaltaminte – Musette

10.  Agnes Toma

Gala Avanpremiere Fashion and Life-style Fest s-a desfasurat, in perioada 16-18 noiembrie, in doua dintre cele mai avangardiste si emblematice locatii din Bucuresti, The ARK si Muzeul National de Arta Contemporana. Evenimentul a cuprins expozitii de fotografie, instalatii, video, workshopuri si prezentari de moda.

Soon to come, colectiile complete.

Foto David Burlacu

Advertisements

15 comments

  1. Alin Galatescu

    Cosmic-ule, pacat ca nu intelegi nimic din ce se intimpla si preferi, sub anonimat, sa pari mai cool daca ataci decit daca nuantezi.

    Minusuri: Aer conditionat – sala MNAC este cea mai valoroasa sala din Romania pentru show-uri de calibru. Nimeni nu a “remarcat” caldura “sufocanta” de care vorbesti. Sorry.Viziunea ta asupra show-urilor de moda din Rom e atit de pe linga subiect: planetar / doctor in moda / like-uri / vandabilitate…incit nu poate sa fie nuantata. Incearca sa intelegi si apoi sa emiti pareri transante. Pe podium au fost expuse tocmai ce nu ai reusit sa vezi: povesti; coerente, originale, in trend, cu personalitate,cu mesaj, calitative, de sec XXI.
    Nu inteleg de ce vorbesti cind nu ai la activ suficiente experiente personale in ceea ce priveste un show de moda autentic…

    Detaliile privind “anii de cind Iris acopera fata modelelor” sunt grotesti – Iris a aparut in 2008!! si nu a acoperit niciodata ! fetele modelelor pina acum. Acoperirea de care vorbesti e utilizata din anii ’80 si se cheama “depersonalizare”, ea fiind unul din trendurile puternice ale anului 2009 – vezi chiar Iasi Fashion Week + numeroase coll de afara.
    Radu a avut un debut f reusit, curajos si viabil in orice saptamina a modei de oriunde.
    Agnes Toma are o preocupare deosebita pentru finisaje impecabile sau “nefinisaje” asumate stilistic. Vezi cea mai mare retea de magazine de profil.

    Lipsa de cultura si de acoperire in timp a domeniului nu scuza astfel de deraieri…restul…ramine sa studiezi si sper sa nuantezi si sa reflectezi mai mult – e o forma de auto-respect.

    Cu consideratie, Alin Galatescu.

    • Alin Galatescu

      Nuantare: Iris a aparut mai exact la inceputul lui 2009!! si nu a acoperit niciodata ! fetele modelelor pina acum. Acoperirea de care vorbesti e utilizata din anii ’80 si se cheama “depersonalizare”, ea fiind unul din trendurile puternice ale anului 2007 – vezi chiar Iasi Fashion Week + numeroase coll de afara.
      Bafta. A.

    • Cosmic Audrey

      Draga Alin,

      Iti multumesc, in primul rand, pentru comentariu.

      Permite-mi sa te contrazic in cateva privinte. Faptul ca este cea mai valoroasa sala din Romania (confirmat unde?) nu o absolva de problema absentei aerului conditionat. Dimpotriva. Dincolo de asta, ma indoiesc ca ai reusit sa vorbesti cu majoritatea celor prezenti pentru a le afla parerea. Viziunea mea asupra show-urilor de moda romanesti indica faptul ca sunt..”romanesti”.

      Faptul ca se presupune ca trebuie sa fac nenumarate scoli ca sa fiu indreptatita sa comentez asupra unei stari de fapt denota numai inchistarea post comunista in care aceasta emergenta industrie a modei se scalda.

      In plus, calitatea prezentarii e data si de calitatea performance-ului modelelor. Dincolo de cele cateva fete care au prezentat profesionist, am vazut o mare de picioare calcand stramb, cu o viteza care nici nu iti permitea sa studiezi suficient tinuta. Spre final, cateva nici nu s-au mai oprit in fata camerei. Putem da vina, sigur, pe pantofii de alte masuri decat cele ale modelelor, dar un model profesionist cred ca poate sa mearga foarte bine si in pasi de balet. Baietii nu aveau niciun fel de atitudine in momentul in care pozau. Inafara de faptul ca pareau deranjati ca poarta niste haine cu trei numere mai mari.

      Faptul ca pui trei pene pe un model, NU inspira natura. Doar arata ca un cocos.

      Radu: faptul ca este daring nu inseamna neaparat ca are un mesaj bun. La fel de daring e si sa scoti modelele in pielea goala pe catwalk. Ba cred ca ai chiar mai mult succes. Daring sunt si baietii din Circe du Soleil. Daring e si Johnny Bravo. Insa exista o diferenta intre Cirque du Soleil si Johnny Bravo.

      Agnes: Rochiile bridal din vitrina de la Unirea sunt acolo de cand lumea si pamantul. Asta inseamna vandabilitate buna?

      Iris: am vazut acelasi styling si in aceasta primavara si in toamna lui 2009. Din 2008 pana in 2010 sunt “cativa”ani. Comme des Garcons face acelasi lucru. Inspiratia este altceva. Alinierea la un trend si interpretarea lui intr-o nota personala este altceva. Ceea ce am ilustrat nu mi se pare decat o copie. Una din aceeasi linie cu Miu Miu it dress of SS 2010 si replica ei by Zara, ca sa dau un exemplu cat mai recent. Sau orice pereche de incaltaminte Jeffrey Campbell sau Opening Ceremony. Chanel si replicile de high street retail. E gretos.

      Probabil ca tu si multi alti oameni din industria modei romanesti, daca ati fi vazut colectia respectiva la un Hussein Chalayan nu ati fi spus doar ca este buna, ci ca este chiar geniala, si mai mult decat atat, ati incepe sa o reproduceti. Ceea ce, inevitabil, ar duce la o viitoare colectie in care fiecare dintre modele ar purta pungi de plastic in jurul gatului (de exemplu). Ceea ce nu are nimic de-a face cu depersonalizarea modelului (si trendul din anii ’80) ci pur si simplu, cu un comportament regasit in natura (la maimute). La o serie de modele cu pungi in jurul gatului, aplicatii pe cap si haine stropite cu vopsea. Critica nu trebuie sa fie intotdeauna pozitiva, desi a existat o perioada in Romania cand toata critica era buna. Daca iti aminesti, perioada aceasta s-a incheiat cu un dublu asasinat. Probabil ti se pare ca faci un serviciu modei pentru ca o aperi atat de fervent, insa, practic, doar apesi tragaciul.

      In privinta scolii de moda din Romania, e inca ancorata in Evul Mediu. Nu de mirare ca se invata costum si nu design de actualitate. Studentii ies mai lipsiti de creativitate si de initiativa de acolo decat daca ar fi invatat despre asta de pe net. Si nu este vina lor, ci a dascalilor care le imputa un stil de predare lipsit de viziune, daruire sau preocupare pentru finalitate. Pe principiul romanesc “las-o bre ca merge asa”. Cand ies de acolo, habar nu au la ce sa se raporteze. La o analiza atenta a colectiilor lor de absolvire iti poti da seama, la o adica, de fantasmele nerealizate, ratarile si ipocrizia profesorilor. Si asta nu o spun eu, ci un designer respectabil din Romania, pentru care designul nu inseamna scamatorie, kitsch sau croitorie.

      Reactia ta ma intristeaza. Probabil ai si puterea si influenta sa faci moda din Romania mai roditoare, insa alegi sa te scalzi in mediocritate si sa o aperi. Nimeni nu contesta potentialul designerilor. Dar de la potential pana la excelenta e o cale lunga. Daca acesti designeri sunt ridicati in slavi pentru fiecare esec, doar pentru ca sunt acolo si fac asta, atunci si produsul lor va fi la fel (un esec). Nu pot sa-mi imaginez niciuna dintre colectiile din seara respectiva la un Fashion Week vest european sau american. Facem design romanesc, pentru gusturi romanesti stranii, care nu stiu nici cum sa reactioneze la ceea ce vad pentru ca nu au aceasta educatie. Faptul ca nu ne impunem niste standarde inalte e motivul direct pentru care nici nu suntem prezenti (decat vag) la acele FW, cu acesti designeri sau altii din aceeasi zona. Avem designeri importanti care nu umbresc (si mai mult) imaginea Romaniei atunci cand trec granitele. Printre ei ii amintesc pe Corina Vladescu, Adrian Oianu, Olah Gyarfas, Carmen Secareanu sau Irina Marinescu.

      Faptul ca ai fost atat de deranjat de un simplu blogger, fara pretentii de critic, ci de pur observator, spune multe despre credibilitatea unui festival de moda in Romania.

      Diferenta intre anonimat si un alias cred ca o poate face oricine. Daca m-as fi ascuns, probabil ca nu as fi ales sa adaug acestui blog detalii personale care indica cu ce ma ocup.

      Poti sa spui ca Romania este o tara de fashion bloggeri incuiati, care nu inteleg sau gusta moda autohtona. Sau poate ca doar reactioneaza la ceea ce vad. Majoritatea nu scriu insa despre ce nu le place. Romania nu e un caz singular. Si Diane Pernet face acelasi lucru.

      Numai bine,

      Ioana Cristina Casapu

      • Alin

        Draga, Ioana Cristina Casapu,
        Nu-ti inteleg agresivitatea si aciditatea voit intelo sau cool ale discursului.
        Pari doar un personaj furios si frustrat, care incearca sa atace crezind ca e mai interesant asa. Poantele tale sunt de’a dreptul hilare. Amesteci lucrurile, te ascunzi in spatele unor informatii partiale si cind esti “doar un blogger mic” cind te erijezi intr-o “voce”.
        Nu voi continua aceasta controversa falsa cu tine. Avem alte repere si sisteme de valori, si multi ani de analize diferenta.
        Cu exceptia numelor romanesti de designeri – unii dintre ei cu adevarat valorosi, si cu care am si avut proiecte recente la Londra – vezi echipa Carmen Secareanu – Iris Serban – restul e doar o explozie de furie si frustrare.
        Nu esti in masura sa faci majoritatea remarcilor despre cei vizati, dar e dreptul tau democratic, si atit, sa o faci. Mai bine ai reflecta mai mult si ai arunca cu legume verbale, mai putin.
        Apropos, “cosmic” era un termen comunist, sovietic mai exact, iar Audrey – era o doamna, cu verticala si noblete. Poate sa fie util sa schimbi, fie numele, fie atitudinea din spatele discursului. Invata de la ceea ca a fost si dezvolta-te, pe cit posibil.
        Cu rezerve firesti, A.

      • Cosmic Audrey

        Draga Alin,

        nu incepe o disputa pe care nu crezi ca poti sa o duci pana la capat. Mi se pare cel putin bizar ca ma numesti agresiva in conditiile in care tu imi desfiintezi postul din primul comentariu (“pacat ca nu intelegi nimic din ce se intimpla”). Ma mira faptul ca ma numesti personaj frustrat si furios in contextul in care comentariile tale sunt exact in aceasta nota. Dar asta conteaza mai putin, fiecare este indreptatit la frustrarile sale. As vrea, insa, pe viitor, cand comentezi oricarui blogger, fie el si frustrat, si mai putin frustrat, sa-ti faci temele dinainte.

        Ceea ce vreau sa-ti spun e ca, de obicei, parerile se argumenteaza. Ceea ce faci tu este sa imi spui ca nu stiu nimic pentru ca..arunc cu legume? E ca si cum eu as spune despre tine ca nu ai dreptate pentru ca ai chelie.

        “Avem alte repere si sisteme de valori, si multi ani de analize diferenta” – mi se pare interesant ca desi pretinzi ca esti o somitate in domeniu, argumentul tau este ca tu esti mai mare si tu stii mai bine. Cred ca s-a deviat destul de la subiect. Ultimul tau comentariu mi-a confirmat ca esti, de fapt, de acord cu parerea mea, datorita lipsei de argumente valide.

        Cat despre numele acestui blog, nu stiu ce sa-ti spun, nu s-a mai luat nimeni de numele meu de la gradinita. Ceea ce explica multe.

  2. Alin

    Draga Cosmic…
    Nu cred ca exista vre-o discutie pe care sa nu o pot duce pina la capat.
    Dialogul cu cineva care doar mimeaza ca ar cunoaste un domeniu nu e de natura sa ma intereseze.
    Pseudo-detaliile tale legate de MiuMiu ss2010 sau de tipul vitrinei de la Unirea arata clar ca nu avem cum sa ajungem la un consens.
    Legatura cu numele era facuta apropos la anti-comunismul tau distractiv, iar la Audrey…era clar – vorbeam de eleganta, de stil, de verticalitate.
    Numesti luarile tale de pozitie improvizate “luari de pozitie de nedemontat”? E comic, iarta-ma draga cosmic. Amesteci cool, zici tu, doar ca suna bine, Chanel, street fashion…incaltaminte, fata acoperita, mersul modelelor, penele de “cocos”?, Zara…
    Iarta-ma ca nu mai “sunt in stare” sa continui aceasta sarada dar chiar nu merita.
    Noapte buna, si stai aproape de moda romaneasca, daca o iubesti, si incearca, deasemenea, sa construiesti ceva – inainte de a emite judecati de valoare distructive. Bafta. A.

  3. catalina

    Draga domnule Alin Galatescu,

    sala de la MNAC este improprie atat pentru expozitii cat si pentru show-uri de moda iar acest lucru este evident pentru oricine are o minima experienta curatoriala sau de scenografie.

    bineinteles lasand la o parte fineturile de tip aer conditionat care nu sunt atat de importante

    putina decenta vizavi de pareri nu tocmai laudative, dar bine argumentate nu strica (vezi Iris Serban si citatele jenant de evidente sau colectia de menswear “cool”)

    succes designerilor prezentati, dar din ce am vazut la avanpremiere sansele de a face ceva pe termen lung sunt minime

    catalina tudorache

    • cristina

      of… offf ! cata rautate fetelor !
      vedeti sa nu crapati de ciuda in scaunelele voastre de acasa…
      altii fac si voi … doar din gurita !
      n o sa rezolvati nimic cu rautatea asta, decat doar sa va zbarciti mai repede !
      bafta !

      cristina alexandru

  4. Cosmic Audrey

    Cristina,

    imi pare foarte rau ca asa vezi lucrurile. Nu este de datoria nimanui sa ridice in slavi absolut nimic daca acel lucru nu ii face placere, la fel cum nu este nici obligatia nimanui sa eradicheze opiniile (argumentate) care nu ii surad si sa faca din propriul punct de vedere litera de lege.

    Lucrurile sunt simple: daca nu ne putem asuma ca rezultatul muncii noastre nu va fi pe placul tuturor, si sarim in sus la orice comentariu in neconcordanta cu crezul nostru, nu stam prea bine nici la capitolele incredere, credibilitate si veridicitate. Dar asta e tara in care traim.

  5. cristina

    Posts tagged ‘Iris Serban’
    Avanpremiere: Moda nu e moft, e Arta!
    Noul festival de moda Avanpremiere (Fashion & Life-style Fest), desfasurat intre 16 si 18 noiembrie 2010, in doua dintre cele mai intreresante locatii din Bucuresti, Muzeul National de Arta Contemporana si The Ark, a fost un alt mod de a sublinia ca moda nu ar mai trebui perceputa ca moft si stralucire mondena, ci ca manifestare pur artistica.

    Din acest motiv, conceptul acestei manifestari a fost pus sub semnul artelor si stilului de viata al secolului XXI, de catre cunoscutul critic de moda Alin Galatescu, initiatorul si directorul artistic al evenimentului.

    Asa ca, pasionatii de fashion au fost “supusi” pentru inceput, unor doua zile intense cu vernisaje si workshopuri de arta si moda. Ne-am bucurat astfel de prezenta la Bucuresti a lui Mairi MacKenzie, lector la Scoala de arte din Glasgow. Despre primele doua zile de Avanpremiere, a scris Pret-a-protester, aici si aici.

    Cea de-a treia zi a festivalului a insemnat Gala AVANPREMIERE in cadrul careia zece designeri romani, consacrati sau aflati la prima prezentare, au adus in fata publicului, in premiera, colectiile de Primavara-Vara 2011.

    Asadar, pasionati din domeniu s-au strans la MNAC pentru a urmari prezentari de moda semnate de catre tineri designeri romani. Ne-a placut locatia aleasa, ne-au placut si foarte multe dintre piesele propuse de designerii: Bianca Popp, Anca Ciataras, Rhea Costa, Norina Stoica, A&S Negulescu, Radu Vitalaru, Silvia Serban & Alexandru Nimurad, Cristhelen B, Iris Serban si Agnes Toma. Cel mai important este ca publicul sa se lase influentat de anumite propuneri din partea designerului. El este cel care, prin notorietatea si statutul sau are capacitatea de a ne influenta stilul de viata, pentru camai apoi, ideile sale pot fi adaptate si insusite de catre fiecare in parte, tinanad cont de particularitati, de personalitate.

    De exemplu, aceasta creatie semnata Silvia Serban mi s-a parut o propunere extrem de purtabila si usor de adaptat pentru trupul si felul de a fi al oricarei femei, chiar in maniera in care ea a fost prezentata, fie altfel stilizata.

    De departe cea mai apreciata colectie dintre cele prezentate in spatiul Muzeului de Arta Contemporana, a fost cea a lui Iris Serban – „Human Condition” (Accesorii – Maria Filipescu / Materiale – Mystic Textiles / Incaltaminte – Musette), care ne-a impresionat prin perfectiunea realizarii pieselor. Au fost prezentate suprapuneri si pliuri extrem de minutioase, care exprimau fragilitate si exact in aceeasi masura, spectaculos. A fost o imbinare de culori nude cu accente de visniu in mod ideal plasate. De asemenea am apreciat foarte tare accesorizarea pieselor vestimentare cat si transparentele si voalurile care uneori acopereau fetele modelelor.

    Cred ca o ataci pe Iris prea mult, am urmarit si reperele tale de unde ar putea sa se ( inspire )…
    Culmea !!! Nicio treaba cu colectia ei, cat tine de tulle ul de pe fata este o reintrpretare din anii 80, asa cum ne spune si Alin Galatescu, o interpretare f spectaculoasa!
    Bravo Iris !!!

  6. Cosmic Audrey

    Cred ca..atacurile vin, dimpotriva, de la cei care comenteaza cu atata inversunare. In fine, fiecare e indreptatit la o parere, asa ca n-am sa ma amestec in parerea nimanui. Spor.

  7. thatplatoniclover

    Corect. Fiecare are dreptul la o parere, si oricine are dreptul sa-si spuna punctul de vedere, dar nu e frumos s-o spui in gura mare targului, si cu atat mai putin sa vorbesti cu ton de cunoscator si certificat in domeniul pe care-l critici.

    • Cosmic Audrey

      Mulțumesc pentru insight, Florin. Data viitoare, am să o spun în gura mică, eventual folosind cel mai mic font pe care îl găsesc. Când mai emiți astfel de judecăți de valoare, am să te rog să ți le aplici și ție, din moment ce faci exact același lucru. (apropo de păreri și tonuri de cunoscător).

  8. sabin

    am ajuns absolut intamplator pe acest blog, cat sa citesc minunatele comentarii.

    rar mi s-a intamplat sa ma enervez din prima in halul asta. Ce avem aici, la dl. Alin ?
    o aroganta incredibila, un discurs fracturat logic si sintactic, o argumentatie deplorabila (vezi aroganta), un vocabular limitat, o mentalitate comunista. Numai calitati. Putem sa-l vedem pe youtube, unde se doreste creativ si spiritual. Nu este. Mie personal mi se pare si usor tigan ceea ce ar explica multe dar nu vreau sa par rasist.
    Deci daca am inteles bine: un critic de moda intra pe un blog – fiindca titlul era prea tentant pentru expertul din el – unde insira niste arogante avand ca unic scop sa-si enunte pozitia superioara prin sintagma “nu merita sa continuam aceasta sarada” ?
    Adorabil. Mori.
    Audrey: felicitari pentru postare si argumentatie. Nu ma pricep la moda dar ma descurc decent la bun-simt.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s