Cand o sa suferi cel mai mult, o sa ma vezi cum sunt de fapt

Painea prajita cu crema de branza era meniul preferat al lui Holly Golightly. Punand la socoteala ca au inceput sa imi placa din nou sampania si societatea, m-as bucura sa cred ca e chiar un meniu rezonabil pentru o fosta gastro-duodenita. Cu siguranta, oamenii morali ar numi asta o forma de anorexie, dar mie imi place sa ii spun conditie agreabila pentru fotografii bune.

Photos by Das Sasha with dress by Ioana Diacu, now Tanase

 

4 comments

  1. martha

    putin cam dura lumina pt tenul tau, si sunt supraexpuse pozele… poate mergeau editate altfel ?
    foarte frumos styling-ul si parul …hmm… ๐Ÿ˜€
    a se intelege ca eu critic fotograful, nu pe tine …multi bloggeri se ataca fara motiv ๐Ÿ™‚ si chiar nu e nevoie ๐Ÿ™‚

    • Cosmic Audrey

      mersi. si mie imi place cum a iesit parul, but I’m working on some big curls now.

      au fost facute acum vreo 2 ani, cand si eu si fotografa abia aflam cum merg lucrurile astea ๐Ÿ™‚ stiu ca’s supra expuse, nici luminile noastre nu erau cele mai bune.

  2. mih

    Aaaah, ce-mi plac! ๐Ÿ˜€ cat despre supraexpunere, ma gandeam ca asa ai vrut sa le editezi. I completely love them!

Leave a Reply

