Who will save your soul


“Am pus telefonul jos. Era aprilie şi ne mutasem într-un apartament cu două camere, în Piaţa Romană. Prin cameră zăceau bucăţile din viaţa pe care o târâsem după mine la noul apartament. Îi înţeleg pe americani, cu reflecţia lor despre viaţa ce încape într-o cutie de carton. Cărţile, hainele şi umeraşele mele păreau miniaturi pentru păpuşi, într-o ţară a minunilor albă şi goală, care nu începuse încă. Mi-am amintit că V. nu ar fi refuzat niciodată să mă însoţească, mai ales într-un loc în care ştia că nu-mi face plăcere să merg. În ultima vreme, gândul îmi fugea la el mai des decât m-aş fi aşteptat, corelând fiecare acţiune impetuoasă a lui S. cu blândeţea şi căldura după care tânjeam avid, şi pe care nu le mai regăsisem la altcineva. M-am învârtit prin sufrageria goală şi am pus un disc. M-am apucat să mut mobila.”

Photos by Das Sasha

2 comments

Leave a Reply

