Starea vremii la 43 de grade si 10 nivele deasupra orasului

“Dar oare esti tu cea care deschide ochii dimineata, singura, in patul lui, apesi pe clanta, usa e deschisa, cobori si iti aprinzi o tigara? esti tu? si vrei sa ramai in casa aia cu multe reviste si cu miros de arhitectura contemporana. si miros de sex. dar nu cu EL.” A.

Draga A. , cred ca ramane amuzant sau derizoriu cum vietile noastre se reflecta prin pixeli in imaginatia celorlalti.

Nu mai sunt de mult eu cea care se trezeste in patul lui dis de dimineata, isi fumeaza tigarile in bucataria mobilata cu gust sau se plimba prin casa noastra. Acum isi fac veacul acolo un el si o alta ea, despre care cunosc mai multe decat mi-as dori sa stiu, si cu care schimb ocazional e-mailuri importante. Cand am intalnit-o, purta o rochie de fata trista, si se straduia sa si-l pastreze in gratii. Probabil de-asta imi pare diferita de cum o descrie el.  Poate ca ea ii gateste mamaliga pe tocuri de zece centimetri si incaltata in ciorapi cu banda ieftini. Dar ce stiu eu, mai mult decat ca la locul meu, in coltul canapelei, pe scaunul de langa frigider sau pe partea dreapta a saltelei sade, mananca si doarme acum ea, iar casa pe care am desenat-o se pierde in atatea detalii pe care le gasesc redundante vietii in doi.

Nu mi-au placut niciodata revistele sau arhitectura contemporana, poate de-asta am si iubit apartamentul cu standere de haine atarnate pe un alb gol, carti multe si perdele lipsa. In casa noastra nu a mirosit decat a briose, clatite si paste cu somon, diminetile a par proaspat spalat si serile, si sambetele a Mitsouko. Acum habar n-am a ce miroase. Poate a colonie proasta sau a parfum de la supermarket. Sau poate  a sex, la 12 noaptea, cand el isi aminteste c-ar vrea sa ma auda, insa in casa noastra care e a lor se aude doar sunetul infundat al dormezei infatate in cearsafurile mele.

Pictures by Mihaela Pascu

7 comments

  1. Alice&Sara

    Just wanted to say I’m reading every single time you write something, it’s beautiful and sad and I think that’s nothing else to say (or nothing that I can say) You really get to me! Beautiful really gets to me! I wrote in English just because it seems less intrusive. 🙂

  2. Andra Mihaela

    Vedeam altfel lucrurile: ti-l aratam pe un alt EL, prin ochii mei, EL care te ajuta in modul ala fals sa nu il mai vezi pe “teiubesc” “in Paris, la semafor, la masa, in guri si in priviri, sa nu mai simti crema ta pe fata si nici mizeria lumilor adunate.” EL este altul, este celalalt, urmatorul dar nu pentru totdeauna.

    Cat despre “teiubesc”: se spune ca sfarsitul e inscris in inceput. A cui e vina deci? A celui care l-a devorat pe celalalt? A celui care s-a lasat devorat?

    Personal, imi plac post-urile tale, te urmaresc, citesc tot ce scrii aici. Te apreciez. Live more to write the best.

  3. Pippo

    Intrerup putin consensul laudatorilor (care se pare ca sint vii si nevatamati :)) ) pentru a spune ca

    E un loc comun sa o cataloghezi pe actuala prietena a unui ex ca “frosa” si indiferent ca ea e asa sau nu, bila neagra nu-i revine cind faci asta :))
    E un loc comun sa te imbeti narcisist cu apa rece* (oare el bea din lacul ala? :p)

    *unde apa rece = plete un vint, jucarioare, hainute pastel, momente nenumarate in care te incinti tu de tine insati, carti & muzici(oh, ah), cafelute si alte bovarisme tipice domnisoarelor de pension :)) Lies, lies lies (asta e de la Arcade Fire, vai, ce emotie!) :))

    P.S. Esti tare daca-l publici. E suficient insa si daca doar il citesti

  4. Cosmic Audrey

    Imaginile de pe acest blog sunt doar puneri in scena, prin urmare ceea ce tu si altii vedeti aici nu reflecta obligatoriu (oao ce treaba!) realitatea, ci o viziune. Nu urmaresc sa arat nimanui ca viata mea de zi cu zi e fascinanta sau ca ma scald in indulgente, prefer sa-mi sigilez cat pot intimitatea.

    In plus, nu cred ca am pus vreodata “jucarioare” pe acest site, carti si muzici am convingerea ca tin de placerea universala a omului de a le imparti cu cei interesati sau cu potentiali interesati. Acesta nu e un blog de moda, nu e un blog de stil personal, este o variatiune pentru un proiect mai vechi, incheiat. Desigur, nu putem nega amestecul cotidianului in fictiune, pentru ca asta ne-ar face doar ipocriti. Astfel, nu voi compara acest blog cu texte si fotografii cu ceea ce sunt eu, realmente, viata mea personala imi apartine strict, opiniile, convingerile si interesele mele nu pot fi rezumate intr-o pagina web. Ar fi foarte simplist. Nu stiu cine sunt Arcade Fire (-: dar promit sa ma interesez. Poate te/va surprinde asta, insa realitatea mea, ca si a majoritatii oamenilor care nu s-au nascut cu o lingurita de argint sub limba, nu este deosebit de roz.

Leave a Reply

