We were all in this together, but now I’m all in this alone

Nu am treizeci de ani şi nici douăzeci şi doi şi patru zile, mă tem de vase de bucătărie, fumez din mers, ascult conversaţii paralele în restaurante şi mi-e dor de un băiat care nu are treisprezece şi nici douăzeci şi patru de ani, care se teme de cuvinte, fumează prea mult şi ascultă mersul avioanelor din mintea lui.

Mi-am tăiat părul, mi-am tăiat unghiile, mi-am pus deoparte încălţămintea primejdioasă, am băut tot laptele. De mâine mă culc şi devreme.

pic: somewhere Google

Leave a Reply

