Start new when your ♥ is an empty room

Nu m-ar fi deranjat să
– îmi împart viaţa pe două continente
– merg pe jos într-un oraş în care nu se fumează niciunde, doar ca să mă întorc în celălalt oraş în care barurile sunt pline de tutun şi unde muzica e asurzitoare
– scriu cărţi la maşina de scris, să pictez şi să expun
– îl aştept la ora şase, cinci zile pe săptămână, cu o rochie nouă, ca să fugim să cinăm la şapte în întinderea de beton şi străzi şi maşini şi zgomot care nu doarme niciodată
– lipesc pe un perete alb şi proaspăt vopsit fotografii cu noi la 22 de ani, la 25, la 29 şi la 50, în care mai râd nişte noi mai mici, un câine, o pisică şi un iepure
– am periuţa de dinţi în acelaşi pahar cu a lui, hainele amestecate în acelaşi dulap, ferestrele larg deschise ca să intre uneori zăpada, pentru că acolo iernile ar fi avut 56 de grade, iar verile 80, iar cu cămaşa lui peste mine nu m-aş fi îngrijorat de frig vreodată.

Dar nu mă deranjează deloc nici că acum pot să
– părăsesc reşedinţa în tenişi, pantaloni de-mers-la-plajă şi cel mai neinspirat tricou mototolit
– îmi port părul tăiat fără să mă împungă în stomac gândul că lui nu-i place
– nu port machiaj, pentru că fără
– mă simt iar ca la 20 de ani
– îmi tocesc coatele în iarbă verde chiar dacă a plouat, e încă noroi şi sunt doar 20 de grade de-ale noastre în atmosferă.

Leave a Reply

