“De obicei, eu mă opream din scris pe blog când eram fericită”

“- De obicei, şi eu făceam acelaşi lucru, i-am răspuns. Doar că acum nu mai ştiu unde să mă ascund de atâta fericire.”
M-am oprit din scris pe blog într-o singură vară. Era, ca şi acum, iulie, muzica era foarte bună, apartamentul foarte gol, viaţa foarte înţelegătoare şi canicula foarte potrivită pentru bere pe Motoare.

În rest, am scris despre
cum să te desparţi şi se te împaci în opt paşi simpli şi viceversa
cum să te îndrăgosteşti de fete cu picioare subţiri care dansează fascinant şi îţi zgârie retina, buzele şi capacitatea de înţelegere a unor concepte precum orientare sexuală, alimentaţie sănătoasă, greutate ideală
cum se fac şi desfac capetele unei funii prinse între patru mâini cu forţe diferite
cum Parisul e un oraş în care îţi doreşti să fii în New York
băieţi, fete, flori, filme, dragoste, sex, teatru, modă, frumuseţe şi urâţenie sufletească
oameni şi animale
case închipuite
lucruri adevărate
şi lucruri plăsmuite.

Dar acum, am scris o carte. Aşa că aşteptaţi să mai trăiesc câteva vieţi, pentru următoarele. Sau veniţi cu propuneri.

Leave a Reply

