Terrible Love, 1999-2011


“Aş vrea să plouă şi aici. Să stăm pe covor în şosete cu degete şi să ne uitam la un film alb-negru. Să fie frig afară. Să am un pulover moale. Şi în casă să fie cald şi comod. Şi să avem ciocolată şi vin.”

“Hai să ne mutăm într-o țară obscură, să ne trezim la amiază și să bem șampanie la micul dejun. Știu că vrei să se termine într-o zi relațiile. Așa cum eu nu vreau decât să nu mai existe acel “poate, într-o zi”.

“Îţi aminteşti când stăteam în barul ăla plin de străini? Era ca acum afară, septembrie târziu cu ploaie peste oraş, aveam cizme roşii de cauciuc şi sorbeam vin, în timp ce sudam ţigările, iar tu mă urai. Nici nu ştiai că o sa te reapuci o lună mai târziu.”

“Aş bea un pahar de vin. Unde e telefonul ăla la care puteam să te sun la orice oră şi râsul isteric de la patru dimineaţa? P-a-t-r-u d-i-m-i-n-e-a-ţ-a, nu mi-e frică decât în răstimpuri, dar cel mai adesea mi-e greu să-mi imaginez că ne vom atinge în treacăt tot timpul ce ne-a mai rămas de trăit.”

“Viaţa pe care mi-o doresc a devenit foarte simplă. Lumea şi lucrurile din ea au devenit foarte, vei spune, lumeşti. Nu ştiu dacă nu mai pot sau nu mai vreau a lăsa aici ori altundeva cuvinte întretăiate, pătate, cifrate, reflecţii maligne.”

“Poate că, ştii, timpul le rezolvă pe toate. Dar eu..aş fi vrut să vii acasă şi sa dansăm pe un radio din ăla jalnic din anii ’90, şi să fi mâncat la masa noastră. Zilele când am făcut asta au fost cele mai frumoase din tot anul ăla. Dar pe atunci era totul bine şi steril. Erau frustrările acoperite bine de zăpadă. Acum rămâne să dansez cu mine în mijlocul celuilalt acasă, unde foamea dispare şi nu e înlocuită decât de cea mai sigură singurătate din lume. Şi cea mai bună.”

“Te-am visat azi-noapte. Încercai să mă faci să adorm și mi-ai sărutat o aluniță. Apoi s-a transformat într-o stea și am crezut că mai e loc și de alte supernove în univers.”

Photos: Martha Sarah
[fragments: letters, work in progress, 2011/personal]

Leave a Reply

