Lucruri pe care le-am învăţat de la băieţi

“Te-am visat. Erai într-o rochie mov şi foarte complicată, de asemenea, în tot felul de voaluri și volănașe. Mi-ai arătat o poză cu mama ta: era Gwyneth Palthrow. Ăsta a fost visul. Dar ai fost în el, şi acum iată-te. Deci anorexia vine din moşi-strămoşi.” (C., writer and former Lucky Strike smoker)

“Hai să ne mutăm într-o țară obscură, să ne trezim la amiază și să bem șampanie la micul dejun. Știu că vrei să se termine într-o zi relațiile. Așa cum eu nu vreau decât să nu mai existe acel “poate, într-o zi”.” [G., a wanker]

“Să ştii că mă gândesc la căsătorie serios la vârsta asta! Normal că, ă, vreau să te susţin în orice fel!
– ….
– Da!
– Ai să îmi împrumuţi, te rog, 10 lei, ca să-mi mai iau un pachet de ţigări?
– Ah, îmi pare atât de rău, nu am niciun leu la mine. Şi bancomatul e departe!” [L., singer/songwriter/artist]

“Mi-ai distrus reputaţia în cămin!” [A., from a city with a funny name]

“Eşti prietenă bună cu tine însăţi?” [D., on facebook]

“Eu nu v-aş fi dat mai mult de 17 ani, domnişoară. Sînteţi drăguţă, ca fii-mea aia mică. Ce să faci, le faci toate poftele…de ziua ei i-am luat o potaie..acum îi cumpăram şi bicicletă… […] Da’ ce p**** ai! (spre femeia de la semafor) […] Da tăticule, şi o bicicletă din aia faină o să-i iau…” [un taximetrist, în primăvară]

“Poate ar fi trebuit să te gândeşti la asta după 35 de ani. La vârsta asta ar trebui să te distrezi şi atât. Înţelegeam, dacă erai mai săracă cu duhul, era, poate, de înţeles să alergi după promisiuni, jurăminte şi alte rahaturi din astea… E plin de fete frustrate ca tine pe lumea asta. Ar trebui să le mai laşi dracului de idei fixe şi să mai ieşi în lume, măi Ioana.” [R. , a charming lad with a **** with the size of a peanut. Bummer]

“Să-i spun cuiva ca tine nu mă pot îndrăgosti de tine e şi mai urât” [C.,  website thief and professional stalker]

various shots of my feet, 2010/11
fashion pictures tomorrow, it’s a date

6 comments

Leave a Reply

