Zbor operat pe cord şi pe coloana vertebrală

Specialiştii mi-au găsit nouă talente speciale, cât pentru nouă suflete pe care am reuşit să le înmagazinez treptat, în toamne şi primăveri, undeva mai jos de torace. Mă minunez de vieţuirea lor comună în anotimpurile astea londoneze, potrivite pentru sandale Steve Madden, bălţi pe asfalt şi cafea cu flori.

Eu le-am găsit nouă motive pentru care viciile, supliciile şi armistiţiul sunt principalele valenţe de care nu mă pot descotorosi.

mă îndrăgostesc la a doua vedere şi musai de neîndrăgostibili, dar aproape că mă prefac într-un băiat imbecil şi turbat cu cei care mă plac
spun că am citit cărţi pe care nu le-am citit, râd când e de tăcut, inventez sms-uri invizibile ca să îmi ocup degetele şi să îmi păcălesc nerăbdarea
nu-mi simt mecanica inimii zburlindu-se decât când ne ciocnim, inevitabil, la şase dimineaţa sau la zece seara, în lumina stătută a acelui loc în care nimeni nu caută, de fapt, pe nimeni și nimic.

Mă uit pe radiografiile mele cu melci mari şi coroiaţi de funingine, mi se explică numărătoarea inversă a fantomelor în decembrie, pe care o repet fugitiv din 2006. La spital am făcut mereu bal, îi spun băiatului de lângă mine şi îmi simt deja obrajii aprinşi, ca bujorii însângeraţi în iunie sau ca vinul cel mai concentrat pe care îl bei fără prea multe amendamente sau prejudecăți la 9000 de metri deasupra foștilor iubiți, fostelor case și sincerelor păreri de rău.

Dress BIPOLAR, visit their online store

Photos thanks to Cătălin Olteanu

Leave a Reply

