Dramanţă cu violoncel şi Nicolae Grigorescu*

DRAMÁNŢĂ, dramanţe,  s. f. – 1. îmbinare stilistică între DRAMĂ, s.f. şi ROMANŢĂ, s.f., care descrie sentimentul universal de plastilină în mâini nepotrivite, dorul neprevăzut de oameni de necâştigat, asthenia caracteristică sezonului ploios martie-mai.

2. prescurtare pentru: azi iau banii. O să am bani. Am bani degeaba, mă scald într-o ciorbă care nu-mi place, am dormit nouă ore pentru prima dată anul ăsta şi mi-e şi mai somn decât de obicei. Cineva asculta muzică clasică în birou, eu am o rochie mare văluroasă neagră şi mă simt un pic ca E. Bovary: I will never have what I love.

*chipul de pe bancnotele de 10 lei
Foto: Claudiu Popescu
Leave a Reply

