Frumusețea unei piei în contrast cu o altă piele

Am locuit într-o cameră de hotel cu ferestre etanșe, mochetă crem și nici urmă de suflet, personalitate sau miros. Am absorbit fumul din toată încăperea în haina mea de blană și am tăcut.

Am locuit în subsolul unei galerii de artă și mi-am propus să nu mai ies niciodată neînsoțită după orele 23.00.

Am locuit cuminte într-o cabină de probă străină și am înțeles ce simplă trebuie să fie frumusețea unei piei în contrast cu o altă piele.

Am locuit într-o cadă și mi-a fost frig, deși era cald; m-am zgribulit la gândul că locuințele noastre temporare sunt atât de atemporale.

Am locuit sub un pervaz cenușiu de unde vedeam doar pantofii trecătorilor și niciunul nu era îndeajuns de isteț încât să și-i asorteze cu șosetele.

Am locuit într-o cămașă și acum aș putea alege să locuiesc într-un tricou, dar mai înțelept ar fi să locuiesc în spatele ochilor și sub buzunarul lui de la piept.

Photos Claudiu Popescu
Blouse from LaChatterie SS2012 collection

One comment

Leave a Reply

