Îmi place că amesteci crema de la Kiehl’s cu sentimentele

Fumez o ţigară în faţa unui magazin cunoscut din Piaţa Romană. Lângă mine, doi ţigani se vorbesc dacă să-mi salte poşeta sau nu. E frig şi mătasea blazerului meu cărămiziu zburătăceşte în toate părţile. Mă prefac că nu i-am auzit şi intru. Înauntru, muzica e făcută parcă pe măsura unor fiinţe colerice, gata să azvârle cu mormane de haine unele în altele şi în toate părţile. Suport, număr paşii până la uşă şi înapoi, prietenii mei de afară sunt tot acolo. Oare mai stau mult? De ce am venit aici, eu detest să merg la cumpărături, eu nu pot, scoteţi-mă, vă rog, pe uşa din spate.

Pe scări la metrou, încerc un eseu de sinceritate. Mă pun în locul tuturor chiar dacă ei nu se pun în locul meu. Dar mai aflu puţin despre cât de greu devine să deosebeşti vinul de apă, apa de spermă, fluturii de molii, şi moliile de stomacul ros periodic, preţ de câteva zile, de dragostea cu cele mai rele intenţii de care nu ţi-e dat să scapi.

***

Şapte dimineaţa, stau în faţa ferestrei din bucătărie după ce toată lumea a plecat şi îmi dau seama că în cele mai aglomerate locuri te simţi cel mai singur şi că liniştea asta e ca liniştea de după furtună, de după cutremur, de după exploziile mici şi perfide pe care le mai numesc, în ultimii trei-patru ani, atacuri de inimă. Îmi place că amesteci crema de la Kiehl’s cu sentimentele şi că ai scris despre cum purtai Marni când te-ai îndrăgostit, am auzit-o în spatele meu, în timp ce strângea ultimele vase.

Puteam, practic, să port şi Stella McCartney sau rochia pe care a adus-o bunica din piaţă când aveam cinci ani, n-ar fi schimbat mare lucru, dar mi-aş fi amintit, probabil, mai puţin, că am legat o promisiune nobilă de un trenchcoat Marni cu buline care s-a dovedit prea scump,  şi o interdicţie pe care mi-am călcat-o în picioare odată ce am văzut-o pe E. purtând acea haină ca un papagal pe străzile din Paris.

L’AIR DU TEMPS series 5

photos Das Sasha
location thanks to Papiota
Plase LIKE Ruffles for Breakfast

——————————————

PS. Please check out me and Andreea‘s new project, HYPSTERIAVULGARIS

Small talk made our lives similar to episodes from SATC, Skins or Californication, but only 100 times better. We then decided to share all our collected rants about the things we dislike, people we know, stuff that scratches our retina and not-so-adorkable situations in hipster life.
By the principle that vulgarity comes along with age, we founded http://hypsteriavulgaris.tumblr.com/

You can LIKE the page here. Thanks!

One comment

Leave a Reply

