În care se explică imposibilitatea de a se concentra asupra unui anumit subiect sau unei anumite acțiuni *

O fată mi-a cerut mascara în baia unui loc plin de fum. Reflexia ei, lângă reflexia mea, în oglinda stropită de apă și mâzgălită de cineva cu roșu, nu aducea a nimic către care aș fi vrut să îmi îndrept bunele intenții. I-am explicat că nu umblu cu lucruri din astea după mine și am început să-mi caut, precaută, bonul de garderobă, în timp ce privirea ei răscolea curios și nevoalat prin poșeta mea. M-am simțit atunci un pic datoare să îi fac inventarul plicului acela de piele albastră, nu mai mare decât două palme, dar înțesat de blistere:

Reține să păstrezi în geantă: pastile de cap, pastile de dormit, pastile de ADHD*, cea mai comună maladie și cea mai întîlnită scuză pentru eșec de la Awolnation, Control, cinci dimineața, București și Bruxelles încoace.

Photos Mihaela Pascu

Leave a Reply

