Semnătura dumneavoastră nu mai este necesară

” – Sunteţi căsătoriţi?

 – Nu, dar e chiar mai rău decât atât. Dimineaţa ne certăm întotdeauna îngrozitor, de obicei începe de la papucii pe care îi aruncă prin casă, şi de la apa pe care ea o lasă în baie pentru că nu se şterge niciodată cu afurisitul ăla de prosop. La micul dejun îmi serveşte răbdări prăjite sau îmi varsă tigaia direct peste prohab, nu-i e frică de mine că o să mai plec, mă face gunoi de când am pozat-o şi-am arătat curul ei tuturor, inclusiv lui taică-meu.

Când fumez, mă întreabă de ce fumez, îmi aruncă ţigările începute şi pachetele neîncepute. Când fumează, umple baia de duhoare, stă cu cracii peste cadă şi se face că citeşte Proust în timp ce-i trage la măsea – aşa o fi văzut ea în vreun film, îmi imaginez.

Uneori vine lângă mine şi se gudură ca o felină, atunci îmi vine să-i rup cămaşa şi îi bag mâna în chiloţi dar nu mă lasă, mă pedepseşte că nu o părăsesc şi se duce să se uite la mizeria aia de maşină de scris pe care i-am cumpărat-o şi degeaba că n-a folosit-o niciodată.

Dimineaţa, după şapte ore de ceartă şi două de somn, mă trezesc plin de bale cu gura ei care încearcă să-mi învie erecţia, dar o dau la o parte şi mă întorc pe partea cealaltă înainte să apuce să sune ceasul pentru că ştiu că o să facă iar doar atâta cafea cât să-şi spele ea minţile şi o să plec înaintea ei ca să o las cu rufele necălcate.”

Leave a Reply

