Aspectele planetare de azi favorizează răbufnirea unor obiceiuri vechi

Obiceiuri mai ales proaste, de care ați încercat să scăpați. Este posibil să vi se întâmple lucruri nu foarte placute și să vă întrebați daca meritați așa ceva. Chiar dacă nu conștientizați, este răsplata unor fapte nu tocmai lăudabile din trecut.

Am încercat să scap, în nenumărate rânduri de obiceiuri vechi precum ștersul podelei din baie cu hainele proaspăt lepădate, călătoriile cu taxi-ul, băutul cafelei seara și chiar și de insomnii, dar nu prea am reușit. Am încercat chiar să mă lepăd de diverse piei care nu se mai potriveau măsurii mele intrate la apă, să îmi boicotez alegerile neinspirate și să nu mai citesc prognoze sumbre de pe diverse site-uri de astrologie, dar mi-a fost nelaîndemână, ca să nu zic chiar imposibil.

One comment

Leave a Reply

