Şi scriitorii sunt oameni, mai ales blocaţi pe o plajă de responsabilităţi

Într-un bagaj rudimentar pe care îl fac mental, în fiecare dimineaţă, înainte de micul dejun, exersez îndesarea, printre pălării, emulsii solare şi cearşafuri albe numai bune de murdărit cu nisip, a cuvintelor. Cuvintele mi-au scăpat printre degete, situaţie care nu mă mai lasă rece, nici dacă recipientele pentru gheaţă pe care le-am lăsat ieri în congelator au înflorit. Cuvintele mi-au scăpat din gură: uit intenţionat să raspund la telefoane, dorm fără să mai pun ceasul să sune.

Eu nu vreau decât să îmi iau tălpăşiţa odată cu vântul şi să ajung pe o plajă care să îmi aducă aminte de anii de facultate când puteam să mă scutur de toate lucrurile astea mari şi mărunte care nu mă lasă să respir.

Leave a Reply

