Acasă e tot unde inima ta se zbate ca la vederea unei etichete cu reducere de 70%

În Ungaria era vreme de pulover
Azi noapte am visat că părinţii mei naufragiaseră pe un atol din Noua Zeelandă şi nu aveam cum să mă mai întorc la ei:
dar erau fericiţi.
Erau cu siguranţă şi dinozauri acolo

Din cei frumoşi cu spatele lucios verde şi roşu
Eu am obosit să tot umblu în jurul aceluiaşi continent
Aceleiaşi bucăţi de uscat
Pe care o port sub ţesătura aceea ieftină de la un brand suedez de succes.

Leave a Reply

