Dicţionar de idei simple. Haina îl face pe om să se caute de suflet

DSC_0001

DSC_0019

DSC_0013

DSC_0017

465525_10151129808151701_767696731_o

DSC_0031

Am căutat marea cu sarea în diverşi oameni fără să ştiu că ele sălăşluiesc mai degrabă în animale.

Mi-am spus că încă un pahar nu strică sufletul, aşa că l-am dat peste gât şi mi-am închipuit că sunt Alice cu licoarea ei magică.

Când am urcat Coloana Infinitului ningea şi nimeni nu m-a avertizat că la coborâre eşti mai greu, mai plin, mai umflat de ambiţii şi prohibiţii dar cu sufletul golit până la pământ.

Cunosc trei femei care şi-au înlocuit ridurile cu văi ale plângerii, mirării şi exaltării.

Am găsit o rochie în care să îmi netezesc coatele şi să îmi întind pielea de pe spate. Hainele în care m-am simţit acasă nu erau ale mele.

În Control se dădea în stambă Silvia Dumitrescu, iar eu mă gândeam la un sărut şi doar atât.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

Rochie de sanatoriu şi Katherine Mansfield, Silvia Şerban

Poveste pentru IDELIER BUCHAREST

Foto de Das Sasha

One comment

Leave a Reply

